Tukiartikkeli

Perehdytettävän FAQ

INTRO on perehdytysohjelmisto, joka tukee uuden työntekijän perehtymistä uuteen työtehtävään.

Tässä tyypillisiä kysymyksiä, joita uusilla työntekijöillä tyypillisesti on:

1. Kuinka käytän INTROa?

Tutustu tarkemmin INTROn perehdytettävälle suunnattuun artikkeliin Kuinka käytän INTRO:a

2. Mitä pääsen suunnitelmaani?

Olet saanut kutsuviestin sähköpostiisi. Viestin linkin kautta pääset täydentämään rekisteröitymisesi ja sen jälkeen pääset tutustumaan sinulle käynnistettyyn perehdytykseen. Tarkemmat ohjeet löydät artikkelista Rekisteröitymisen vahvistaminen

3. Voinko vaihtaa sähköpostiosoitettani?

Kyllä. Tarkemmat ohjeet löytyvä artikkelista Sähköpostiosoitteen vaihtaminen

4. Mistä tiedän, mitä minun tulee tehdä ja milloin?

Kaikilla tehtävillä on vastuuhenkilö ja määräaika. Olet vastuussa niiden tehtävien itsenäisestä suorittamisesta, jotka on suunnitelmassa merkitty sinun vastuullesi. Löydät tehtävät joko Etusivun Omat perehdytystehtävät -osiosta tai avaamalla perehdytyssuunnitelmasi. Mikäli määräaika umpeutuu, muistuttaa järjestelmä myöhässä olevista tehtävistä sähköpostitse.

5. Täytyykö minun suorittaa etukäteen ne suunnitelman tehtävät, jotka on aikataulutettu suunnitelmaan ennen ensimmäistä virallista työpäivää?

Kyllä, se on suositeltavaa niiden tehtävien osalta, jotka on merkitty sinun vastuullesi. Tämä nopeuttaa perehdytyksen aloitusta ja vähentää ensimmäisten työpäivien painetta.

6. Miten kuittaan tehtävän tehdyksi?

Valitse tehtävä joko etusivun Omat perehdytystehtävät -osiosta tai valitsemalla suunnitelma ja klikkaamalla auki tehtävä. Kun olet suorittanut tehtävän, kuittaaminen suoritetuksi tapahtuu klikkaamalla tehtävän nimen edessä olevaa valintapalloa. Pallon väri muuttuu vihreäksi, ja tehtävä näkyy suoritettuna perehdytystiimille. Tarkemmat ohjeet löydät artikkelista Tehtävän kuittaaminen tehdyksi

7. Onko suunnitelmassa ohjemateriaalia?

Yksittäisessä tehtävässä voi olla linkitetty ulkoisia tietolähteitä. Lisäksi Suunnitelman Näytä tiedot -osiossa on paikka, josta löytyvät mahdollisesti suunnitelmaan liitetyt dokumentit ja ohjemateriaalit.

8. Keneen olen yhteydessä jos minulla on kysyttävää?

Sinun tulee olla yhteydessä ensisijaisesti esimieheesi trai organisaatiosi INTRO-pääkäyttäjään. Lisäksi teknisissä ongelmatilanteissa sinua auttaa INTRO chat-palvelu, jonka löydät sovelluksen oikeasta alareunasta.

9. Olen hukannut salasanani, miten voin resetoida sen?

Mene osoitteeseen https://intro.elbit.fi/login ja valitse 'Unohtuiko salasana?'