Tukiartikkeli
Tilin aktivointi ei onnistunut
Jos sähköpostiin saapunut aktivointilinkki on ehtinyt vanhentua tai se on jo käytetty, voit tilata itsellesi uuden kutsuviestin ja aktivoida tilisi tällä tavalla:
1. Tilaa itsellesi uusi aktivointilinkki kirjautumisnäkymässä Unohtuiko salasana? -toiminnon avulla
2. Klikkaa sähköpostin linkkiä, josta avautuu tilin aktivointinäkymä
3. Keksi salasana. Sen tulee olla 8 merkkiä pitkä, sisältää numeron ja erikoismerkin (esimerkiksi huutomerkki tai kysymysmerkki). Kirjoita salasana samassa muodossa kahteen annettuun kenttään
4. Hyväksy käyttöehdot
5. Jos salasanasi täyttää turvallisuusvaatimukset ja olet hyväksynyt käyttöehdot, Vaihda salasana -nappi aktivoituu. Jos ei, niin tarkista antamasi salasana ja käyttöehtojen hyväksyntä
6. Klikkaa Vaihda salasana, kun nappi aktivoituu. Näkymä vaihtuu "Tilisi on aktivoitu onnistuneesti" näkymään, jossa on linkki kirjautumiseen
Alla on ohjevideo tilin aktivoinnista:
Samasta kategoriasta
Olen unohtanut salasanani
Voit tilata uuden salasanan sähköpostiisisi kirjautumisnäkymän Unohditko salasanan?
Mikä on käyttäjätunnukseni
Käyttäjätunnuksesi on se sähköpostiosoite, joka on tietoihisi kirjattu. Eli se sähköpostiosoite…
Aktivointilinkki on vanhentunut tai käytetty
Aktivointilinkki on voimassa 30 päivää. Kun linkkiä klikkaa kerran, se ei enää sen jälkeen toimi.
En saa rekisteröitymisen vahvistusviestiä tai salasanan resetointi -viestiä
En saa rekisteröitymisen vahvistusviestiä tai salasanan resetointi -viestiä … Joskus käy niin…
En pääse kirjautumaan kutsulinkin kautta
Intron käyttäjäksi päästäksesi sinun tulee saada kutsu perehdytystiimin jäseneksi.
Mistä uusi kutsuviesti lähetetään?
Voit lähettää kutsutulle henkilölle uuden kutsuviestin Oma tiimi -osiossa.
Suunnitelman käynnistys ei onnistu. Tulee ilmoitus "Tarkista suunnitelman tiedot". Mitä tämä tarkoittaa?
Tuo tarkoittaa sitä, että joku pakollinen tieto puuttuu.
En saa auki mitään linkkejä sähköpostista. Avautuu vain valkoinen sivu tai ei avaudu mitään.
Avautuuko linkit sinulla IE-selaimeen? Jos avautuu…
Miten muokkaan perehdytettävän tietoja?
Voit muokata perehdytettävän (ja muidenkin käyttäjien) tietoja Oma tiimi -näkymässä.
Mistä saan tunnukset Introon?
Mikäli organisaatiollanne on tili Introssa…
Miten jaan mallipohjan muille käyttäjille?
Mallipohjan voi jakaa mallipohjan muokkaustilassa.
Miten kuittaan perehdytystehtävän tehdyksi?
Jokaisen tehtävän edessä on oranssi/punainen pallura, jota klikkaamalla se muuttuu vihreäksi…
Miksi en voi kuitata tehtäviä tehdyksi?
Voit kuitata tehdyksi vain omia vastuutehtäviäsi.
Perehdytettävällä ei ole vielä organisaation sähköpostiosoitetta
Perehdytettävällä ei ole vielä organisaation sähköpostiosoitetta, mitä osoitetta käytän? INTRO:
Selittämättömät virhetilanteet
Jos on joku ongelma johon ei ehkä löydy selkeää vastausta ja on joku kummallinen päivittymisongelma…